ЛОГІСТИЧНІ ТА КОМПЛАЄНС-ІНСТРУМЕНТИ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕПОЗИТНИМИ ПРОДУКТАМИ БАНКУ

Автор(и)

  • Людмила Козак
  • Андрій Камінський

DOI:

https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-37(65)-16-21

Ключові слова:

депозитні продукти, логістичні процеси, логістизація, політики комплаєнсу, оперативне управління, операційна ефективність

Анотація

У дослідженні розглянуто теоретичні засади банківської логістики депозитних продуктів, а також політики комплаєнсу, виклики цифровізації та регулювання в умовах зростаючої конкуренції у фінансовому секторі та ­посилення регуляторного тиску. Сучасні банки стикаються з нагальною потребою забезпечення операційної ефективності та дотримання правових вимог у своїй діяльності, тому було запропоновано процесно-функціональну модель, що поєднує логістичну ефективність із вимогами нормативної відповідності, сприяє зниженню ризиків, автоматизації процедур і підвищенню довіри клієнтів. Результати можуть бути використані для оптимізації ­депозитної політики банків.

Завантаження

Опубліковано

2025-06-29