РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДОРОСЛИХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Nataliia Gagina
  • Olena Los

Ключові слова:

іноземна мова, інформаційно-комунікаційні технології, дорослі люди, мультимедійні програми, комп’ютерні ігри, подкасти, електронне навчання

Анотація

У статті досліджується роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні дорослих іноземної мови. Визначено андрагогічні принципи та характеристики дорослих як суб’єктів навчання. Розглядаються електронні підручники, мультимедійні програми, комп’ютерні ігри, подкасти як ефективніінформаційно-комунікаційні технології в навчанні іноземної мови. Аналізуються результати опитування щодо використання дорослими інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення іноземної мови.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-18

Як цитувати

РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДОРОСЛИХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(69), 96-99. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1586