ДО ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ АУДІЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Iryna Salata

Ключові слова:

аудіювання, аудіо матеріали, інтегрування навичок аудіювання в інші лінгвістичні навички, методи та прийоми викладання

Анотація

У статті розглянуто деякі питання стосовно практики аудіюванняна заняттях з англійської мови, які обговорюються багатьма вченими та викладачами з різних країн. Взявши до уваги проблеми аудіювання, які широко дискутуються, та спираючись на власний досвід викладання англійської мови, авторка цієї статті намагається знайти способи вирішення проблем, а саме: як відібрати та в повній мірі використовувати аудіо матеріали, як інтегрувати навички аудіювання в інші лінгвістичні навички,скільки часу варто затрачати на саме аудіювання, а такожякі види роботи допоможуть студентам сконцентруватися на розвитку навичок розуміння іноземної мови.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-25

Як цитувати

ДО ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ АУДІЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 136-138. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1671