КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Liudmyla Volkova

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, комунікативний підхід, вивчення іноземної мови

Анотація

У статті доведено важливість формування іншомовної комунікативної компетенції у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців, розглядаються умови ефективної реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови. У статті висвітлюються проблеми, пов’язані із різними методами та прийомами реалізації комунікативно-орієнтованого навчання. Сутність комунікативного підходу до навчання іноземних мов полягає у тому, що сам процес оволодіння мовою має бути своєрідною моделлю процесу спілкування. Особливого значення набуває комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення іноземних мов, який базується на тому, що процес навчання є моделлю комунікації. Комунікативне навчання іноземних мов означає набуття комунікативної компетенції, яка формується у всіх видах мовленнєвої діяльності – говорінні, читанні, аудіюванні та письмі. Розглядаються основні принципи реалізації комунікативного підходу як комунікативного методу навчання мовленнєвої діяльності.

Завантаження

Опубліковано

2022-01-14

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 12(80), 163-165. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3377