СТИЛИСТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ГЛАГОЛОВ-ИННОВАЦИЙ НА МАТЕРИАЛЕ НЕМЕЦКОЯЗЫЧНОЙ ПУБЛИЦИСТИКИ

Автор(и)

  • Anna Zavgorodnia,

Ключові слова:

дієслово, інновація, публіцистика, стилістика, оцінність, граматичні категорії

Анотація

Стаття присвячена розгляду стилістичних параметрів дієслів-інновацій на матеріалі німецькомовних журналів. У розвідці досліджуються інновації з точки зору їхньої оцінної конотації, метафоричного значення та невластивого вживання граматичних категорій. Оцінне значення дієслова, яке часто носить суб’єктивний характер, може передаватися як загальною семантикою слова в цілому, так і його складовими частинами. Серед виявлених 27 оцінних моделей тільки 3 виявилися неактивними. Передача метафоричного значення слова полягає у вживанні дієслова у переносному значенні, у вживанні лексичної одиниці у невластивій їй ситуації мовлення та у набутті лексемою нових семантичних відтінків. Стилістичні особливості граматики проявляються у відхиленні від правил та норм вживання граматичних категорій дієслова: особи, числа, часу, стану та способу.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-18

Як цитувати

СТИЛИСТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ГЛАГОЛОВ-ИННОВАЦИЙ НА МАТЕРИАЛЕ НЕМЕЦКОЯЗЫЧНОЙ ПУБЛИЦИСТИКИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(69), 153-156. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1602