МОВНИЙ ГУРТОК ЯК ФОРМА РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Inna Zavaruyva

Ключові слова:

мовний гурток, поза аудиторна робота, метод активізації резервних можливостей особистості та колективу, мовний бар’єр, діалогічне і монологічне мовлення, міжкультурна комунікація, інтенсивне навчання іноземним мовам

Анотація

Мета дослідження – виявити і систематизувати можливості мовних гуртків як системи позааудиторної роботи. Об’єкт дослідження – робота україномовного гуртка з розвитку навичок усного мовлення для іноземних студентів – «Спілкуймося українською». У результаті дослідження виявлено що, використання методу активізації резервних можливостей особистості та колективу сприяє розвитку інтересу студентів до вивчення мови, покращує якість засвоєння матеріалу, закріплює набуті навички та вміння, розвиває загальнокультурні і професійні компетенції студентів, допомагає подолати мовний бар’єр. Висновки: правильно організована позааудиторна робота створює комфортні умови для ефективного вивчення української мови як іноземної.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-20

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

МОВНИЙ ГУРТОК ЯК ФОРМА РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 266-268. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2293