ГАРНІ ЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Larysa Afanasieva
  • Maya Smyrnova

Ключові слова:

іноземна мова за професійним спрямуванням; мотивація студентів; активізація пізнавальної діяльності, конкурентоспроможність майбутніх фахівців

Анотація

У цій статті йдеться про особливості навчання іноземної мови (німецької) за професійним спрямуванням в технічному університеті. Автори обґрунтовують актуальність дослідження, вказуючи на те, що володіння іноземною мовою є засобом загального та професійного розвитку особистості студента. Стимулюючим же фактором у вивченні іноземної мови (німецької) є мотивація. Детально описуються умови, які сприяють підвищенню рівня мотивації студентів технічних спеціальностей університету в процесі вивчення іноземної мови (німецької) за професійним спрямуванням. Автори статті підкреслюють, що професійна спрямованість навчання іноземної мови (німецької) у вузі сприяє подальшому формуванню у студентів мотивів, усвідомлення важливості набуття знань для успішного оволодіння професією, що в свою чергу визначає необхідність оволодіння навичками і вміннями. Аргументують необхідність забезпечення мотиваційної сфери в процесі вивчення іноземної мови (німецької). Пояснюють, що однієї внутрішньої мотивації мало для того, щоб отримати якісну вищу освіту, стати конкурентоспроможним фахівцем. Для цього необхідно розвивати також зовнішню мотивацію. Автори докладно описують причини переважання у студентів зовнішньої мотивації над внутрішньою з питання вивчення іноземної мови (німецької). Особлива увага приділяється вивченню питання того, що задоволення власне пізнавальних і професійних мотивів при вивченні іноземної мови (німецької) формує стійку мотивацію до його подальшого вивчення як засобу спілкування, отримання нової інформації для вирішення академічних і професійних комунікативних завдань. Стаття представляє особливий інтерес для філологів, викладачів іноземних мов.

Завантаження

Опубліковано

2022-01-14

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ГАРНІ ЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 12(80), 158-162. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3376