АКТУАЛЬНІ ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ПО ІНТЕРНЕТУ

Автор(и)

  • Oleg Storchak

Ключові слова:

освіта по інтернету, парадигма навчання, конструктивізм, соціальний конструктивізм, експеріенциалізм, суспільно-історична теорія

Анотація

Можливості, які надає інформаційно-комунікативна технологія, дозволяють за короткий проміжок часу переробити ті курси, що розраховані на студентів у класній аудиторії, для навчання по інтернету. Існує багато теоретичних підходів до навчання. Еклектичний підхід міг би поєднати традиційні освітні парадигми з такими парадигмами, як конструктивізм, соціальний конструктивізм, суспільно-історична теорія та експеріенциалізм. До важливих факторів, які сприяють процесу освіти по інтернету, належать керівництво викладача, спілкування з однолітками, суспільна взаємодія, мова, культура, структурована навчальна діяльність, методи викладання, оцінка когнітивних здібностей студентів, зворотній зв’язок, виправлення помилок, мінливе середовище, повторювані патерни, запам’ятовування та заучування напам’ять. Викладач виконує роль посередника, який полегшує студенту виконання завдань в ході навчального процесу. При оволодінні знаннями студенту відведена активна роль. Посередництво між студентом та матеріалом, що вивчається, здійснюється завдяки викладачу та організованій навчальній діяльності. У фокусі освітнього процесу знаходиться дискурс, а думка представляє собою засвоєний студентом дискурс. Людина моделює власну версію реальності. Знання розглядаються як соціальний конструкт. Соціальні та індивідуальні процеси взаємопов’язані в структурі знань. Смисл та мислення є втіленими. Людина не може мислити що завгодно, оскільки одні і ті ж самі нейронні та когнітивні механізми використовуються для перцепції, руху, концептуалізації, а також у логіці.

Завантаження

Опубліковано

2022-08-09

Як цитувати

АКТУАЛЬНІ ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ПО ІНТЕРНЕТУ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 13(81), 7-11. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3476