ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Halyna Antonyuk
  • Lilia Chernysh
  • Maria Koshlan

Ключові слова:

інформаційно-комп’ютерні технології, цифрові інструменти, дистанційне навчання, традиційне навчання, цифрова компетенція, ефективність, доцільність, результативність

Анотація

У статті проаналізовано дидактичні засади використання цифрових інструментів як різновиду інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні німецької мови як другої іноземної. Об’єктом дидактичного аналізу стали спеціалізовані прикладні програмні засоби для дистанційного, електронного і мобільного навчання. Досліджено доцільність та ефективність впровадження у навчальний процес мобільних застосунків CuePrompter, simpleshow, Bingo Baker, Wordwall, Klett Augmented; зроблено порівняльний аналіз успішності студентів в умовах традиційного (з обмеженим використанням ІКТ) та дистанційного навчання з широким впровадженням технологій у навчальний процес. Зроблено висновок, що дидактично обгрунтована імплементація цифрових додатків сприяє мотивації щодо вивчення іноземних мов, підвищує результативність та якість навчання. В той же час впровадження цифрових інструментів вимагає належної медійної підготовки та цифрової компетентності з боку усіх учасників навчального процесу.

Завантаження

Опубліковано

2022-12-16

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 15(83), 92-96. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3636