НАВЧАЛЬНА АВТОНОМІЯ СТУДЕНТІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ГРУПОВОЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
групова проектна діяльність, навчальна автономія, саморегульоване навчанняАнотація
Вплив навчальної проектної діяльності на розвиток та саморозвиток загальних і предметних компетентностей студентів широко визнано у психолого-педагогічній літературі. Стратегії та методи, які використовують у груповій проектній діяльності, є одними з найбільш релевантних для формування навчальної автономії студентів, для оволодіння ними засобами саморегульованого навчання. У статті викладено результати емпіричного дослідження щодо передумов застосування групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Зокрема, досліджено частоту використання студентами різних видів автономної практики під час вивчення англійської мови та перцепцію викладачів англійської мови навчальної автономії студентів.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-29