ПРОБЛЕМАТИКА НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
емоційна сфера, негативні емоційні прояви та стани, вередливість, впертість, образливість, боязливість, ревнощі, молодший школярАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз розвитку емоційної сфери та емоційних станів особистості молодшого школяра. Охарактеризовано такі негативні емоційні прояви, як вередливість, впертість, образливість, боязливість та ревнощі, що деструктивно діють на вміння контролювати емоції у дітей. У дослідженні також виокремлено ознаки виникнення вищезазначених негативних емоційних проявів, що впливають на розвиток саморегуляції поведінки, емоційно-вольової сфери та позитивної соціальної адаптації у довкіллі дітей молодшого шкільного віку.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-17
Номер
Розділ
Проблеми педагогічної та вікової психології