ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЧЕРЕЗ САМОРЕГУЛЬОВАНЕ НАВЧАННЯ, МОТИВАЦІЮ І МЕТАКОГНІЦІЇ У ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ

  • Nataliia Zakharevych
Ключові слова: ключові компетентності, метакогніції, мотивація, саморегульоване навчання, випускники шкіл

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз щодо важливості формування ключових компетентностей у процесі саморегульованого навчання випускників шкіл у взаємозв’язку з метекогніціями і мотивацією. Зазначено очевидність щодо потреби саморегульованого навчання випускників шкіл. Також описано роль учителя у формуванні метакогнітивних навичок і мотивації. Підкреслено важливість використання у навчальному процесі внутрішньої мотивації замість зовнішньої.

Опубліковано
2019-10-04