УПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ТЕРАПЕВТИЧНОЇ ПРОГРАМИ «ПСИХОСОМАТИКА» В ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА

  • Anna Hilman
  • Nataliia Kulesha
Ключові слова: психосоматика, навчально-терапевтична програма, структура програми, сімейна психосоматика, жіноча психосоматика, психосоматичні прояви, хвороби, симптоми, навчально-терапевтичні сесії, техніки

Анотація

У статті на основі наукових розробок авторів та їхнього практичного досвіду роботи представлено навчально-терапевтичну програму «Психосоматика». Розкрито мету, основні завдання та обсяг навчально-терапевтичної програми. Детально описано навчально-терапевтичні сесії «Основи психосоматики», «Практичні аспекти роботи психолога з психосоматичними проявами та хворобами», «Спеціальна психосоматика в роботі з клієнтом», «Сімейна психосоматика та консультування подружніх пар», «Дитяча психосоматика», «Жіноча психосоматика», «Окремі методи роботи з психосоматикою», які становлять зміст програми. Подано спеціалізовані техніки та вправи, які використовують у процесі проведення навчально-терапевтичних сесій (робота в малих групах, робота в парах: «клієнт-психолог», міжгрупове обговорення, психологічні практикуми, творчі завдання тощо).

Опубліковано
2019-10-04
Розділ
Проблеми консультативної психології та психотерапії