КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД РОБОТИ ПСИХОТЕРАПЕВТА З ДІТЬМИ
Ключові слова:
казкотерапія, казкотворчість дитини, казка, способи психодіагностики та корекції, особливості роботи казкотерапевтаАнотація
Казкотерапія – виховна система, мета якої – передавання життєвого досвіду, спосіб взаємодії з внутрішнім «Я», терапія особливою казковою обстановкою. Мета статті – теоретично з’ясувати особливості роботи психотерапевта з дітьми в процесі використання казкотворчості, визначити способи застосування казки як інструменту психотерапевтичної допомоги. Узагальнено основні способи психодіагностики та корекції за допомогою казки: розповідь психологом казкової історії та простеження реакції дитини, розповідь дитиною улюбленої казки, розповідь дитиною спонтанно вигаданої казкової історії, психолог задає метафоричну проблемну ситуацію у формі казки. Проаналізовано особливості використання визначених способів роботи психотерапевта в процесі дитячої казкотворчості.