ТРУДОГОЛІЗМ ЯК МОДЕРАТОР ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ОСОБИСТІСНИМИ ДИСФУНКЦІЙНИМИ СХЕМАМИ ТА ПСИХОЛОГІЧНИМ БЛАГОПОЛУЧЧЯМ ВЧИТЕЛІВ
Ключові слова:
трудоголізм, учитель, психологічне благополуччя, дисфункційні схемиАнотація
У цій статті наведено обґрунтування та емпіричне дослідження взаємодії ранніх дисфункційних схем, трудоголізму та психологічного благополуччя вчителів. Для проведення емпіричного дослідження використано батарею з трьох методик: «YSQ – S3» в адаптації М. Падун, «Шкала трудоголізму» в адаптації І. Онопченко і «Шкали психологічного благополуччя» в адаптації С. Карсканової. Результати регресійного аналізу свідчать про наявність модеративного ефекту трудоголізму на взаємодію ранніх дисфункційних схем і психологічного благополуччя вчителів.
Завантаження
Опубліковано
2020-07-22
Номер
Розділ
Проблеми особистості та загальної психології