САМОРЕГУЛЯЦІЇ БАЗОВИХ ЕМОЦІЙ ПІДЛІТКАМИ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ

  • Olga Vovchenko
Ключові слова: порушення розумового розвитку, підлітковий вік, емоційна саморегуляція, емоційний інтелект, базові емоції

Анотація

Розкрито сутність та особливості сприймання базових емоцій підлітками з порушеннями розумового розвитку. Досліджено специфіку емоційної саморегуляції через такі компоненти емоційного інтелекту, як диференціація, вербалізація та регуляція базових емоцій підлітками з порушеннями розумового розвитку. Окреслено основні підходи до розуміння емоційної та особистісної саморегуляції у спеціальній психології. Проведено психодіагностичну процедуру дослідження стану основних компонент емоційного інтелекту: сприймання, розпізнавання, диференціації, вербалізації базових емоцій підлітками з порушеннями розумового розвитку. Окреслено подальші напрями дослідження в царині емоційного інтелекту, особистісної саморегуляції, самоконтролю підлітків з порушеннями розумового розвитку.

Опубліковано
2020-07-23