МУЗИЧНО-РУХОВІ ЗАСОБИ РОЗВИТКУ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Тетяна Черноус
  • Вікторія Каламаж

Ключові слова:

музика, рух, емоційний стан, емоційний інтелект, учитель початкових класів

Анотація

У статті розглянуто вплив музики та руху на розвиток складників емоційного інтелекту як важливого компонента загальної професійної компетенції майбутніх учителів початкових класів. Означено актуальність завдання розвитку вміння розпізнавати власні психоемоційні стани у структурі емоційних компетенцій майбутніх учителів. Наведено дані емпіричного дослідження щодо динаміки трьох основних складників психоемоційного стану за опитувальником САН – самопочуття, активність, настрій – і суджень респондентів щодо важкості/легкості розпізнавати свої психоемоційні стани в результаті музично-рухової інтервенції, методичну база якої ґрунтовано на принципах Орф-підходу. Отримані відомості вказують на позитивну динаміку основних складників психоемоційного стану внаслідок музично-рухового впливу, а також на позитивну динаміку щодо розпізнавання параметрів психоемоційного стану.
Результати емпіричного дослідження підтверджують доцільність залучення сучасних інноваційних підходів до процесу розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-02