КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК МЕХАНІЗМ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
саморегуляція, копінг-стратегії, саморегульоване навчання, емоційний інтелектАнотація
У статті проаналізовано наукові підходи до вивчення поняття «саморегуляція» та «копінг-стратегії». Зазначено роль емоційного інтелекту у саморегульованій навчальній діяльності студентів. Наведено результати емпіричного дослідження щодо характеру зв'язку між особливостями особистісної саморегуляції у вигляді орієнтації на дію та орієнтації на стан, копінг-стратегіями та складовими емоційного інтелекту студентів у розрізі гендерних відмінностей.
Завантаження
Опубліковано
2023-06-18
Номер
Розділ
Проблеми педагогічної та вікової психології