КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК МЕХАНІЗМ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Вікторія Каламаж
  • Єлизавета Тимощук
  • Артур Краснопір
  • Ганна Дорощук

Ключові слова:

саморегуляція, копінг-стратегії, саморегульоване навчання, емоційний інтелект

Анотація

У статті проаналізовано наукові підходи до вивчення поняття «саморегуляція» та «копінг-стратегії». ­Зазначено роль емоційного інтелекту у саморегульованій навчальній діяльності студентів. Наведено результати ­емпіричного дослідження щодо характеру зв'язку між особливостями особистісної саморегуляції у вигляді орієнтації на дію та орієнтації на стан, копінг-стратегіями та складовими емоційного інтелекту студентів у розрізі гендерних відмінностей.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-18