ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Ключові слова:
успішність школярів, рівень кваліфікації вчителя, математичні теоретичні знання, методичні вміння, професійна спрямованість, культура математичного мислення і мовлення, математична термінологія, мотивація навчальної діяльності, фактори ефективності навчанняАнотація
У статті охарактеризовані проблеми, пов’язані з підвищенням рівня математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, визначені завдання її поліпшення і шляхи їх реалізації, підкреслено, що гострота проблеми математичної підготовки майбутнього вчителя та ефективність її розв’язання залежить від групи факторів як зовнішніх, так і внутрішніх. Урахування цих факторів у процесі навчання забезпечує підвищення рівня математичної і методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів.
Завантаження
Опубліковано
2023-06-18
Номер
Розділ
Проблеми педагогічної та вікової психології