КОГНІТИВНІ ТА МЕТАКОГНІТИВНІ СТРАТЕГІЇ ОСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ОСНОВА САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Мар’яна Нечипорук
  • Володимир Романюк

Ключові слова:

саморегульоване навчання, стратегії навчання, когнітивні та метакогнітивні стратегії, ­обробка інформації, континуальність, пізнавальна діяльність

Анотація

Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку когнітивних і метакогнітивних стратегій і мотивації як основи саморегульованого навчання. Розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту когнітивних та метакогнітивних стратегій навчання, визначено основні компоненти саморегульованого навчання, які вагомо впливають на ­формування у студентів ключових компетентностей. Проаналізовано наявні у психолого-педагогічній науці ­дослідження зазначених питань. Окреслено теоретико-методологічні ракурси континуальності саморегульованого навчання в залежності від когнітивного та метакогнітивного механізму засвоєння інформації.

Завантаження

Опубліковано

2025-10-25