РОЛЬ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ТА ТРЕНІНГІВ У РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ, ВІКОВОЇ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Słowa kluczowe:
психокорекція, тренінг розвитку Soft skills, соціально-психологічний тренінг, соціальна психологія, вікова і педагогічна психологіяAbstrakt
У статті розглянуто вплив психокорекційних методик та соціально-психологічних тренінгів на розвиток Soft Skills. Підкреслено важливість інтеграції цих методик у освітній процес для формування психологічної стійкості та ефективної соціальної взаємодії. Досліджено теоретичні засади інтеграції соціальної, вікової та педагогічної психології у процес психокорекції та тренінгової роботи з молоддю. Обґрунтовано доцільність використання комплексного психолого-педагогічного підходу до розвитку адаптивного потенціалу особистості в умовах освітнього середовища.
Pobrania
Opublikowane
2025-10-25
Numer
Dział
Проблеми педагогічної та вікової психології