КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ

Автор(и)

  • Sabina Radzhabova

Ключові слова:

професійна компетентність, комунікативна компетентність, метамова, емпатія, почуття меншовартості, взаєморозуміння

Анотація

У статті розкрито психологічні аспекти комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Закцентовано увагу на емоційних (емпатія) та вербальних компонентах формування комунікативної компетентності. Психологічні аспекти вербальних засобів передачі інформації описано через категорію метамови (підтексту). Ця категорія розкриває прихований (часто від самого комунікатора) сенс його слів. Об’єктивовано можливості цілісного підходу до вивчення психіки майбутнього вчителя в процесі формування його комунікативної компетентності. Проілюстровано можливий деструктивний вплив невідреагованого дитячого (травмівного) досвіду майбутнього професіонала на процес взаємодії з оточенням. Використано методики аналізу семантики висловлювань і психоаналізу тематичних малюнків, які об’єктивують символічне вираження глибинно-психологічних (неусвідомлюваних) тенденцій у комунікативній активності майбутнього педагога.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-23