ЗАСТОСУВАННЯ “ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ” У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РЯІ
Ключові слова:
нетрадиційні, нестандартні, пульсуючі, пролонговані уроки, межпредметні зв’язкиАнотація
У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання “інтегрованих уроків” під час вивчення курсу “Російська мова як іноземна” у вищих навчальних закладах технічного профілю в світлї сучасної дидактики.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
ЗАСТОСУВАННЯ “ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ” У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РЯІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 146-148. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1050