ЗАСТОСУВАННЯ “ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ” У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РЯІ

Автор(и)

  • S. Bobyl
  • V. Tiutiunnyk

Ключові слова:

нетрадиційні, нестандартні, пульсуючі, пролонговані уроки, межпредметні зв’язки

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання “інтегрованих уроків” під час вивчення курсу “Російська мова як іноземна” у вищих навчальних закладах технічного профілю в світлї сучасної дидактики.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ “ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ” У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РЯІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 146-148. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1050