РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • I. Vietrova

Ключові слова:

компетентнісний підхід, лінгвопедагогічна компетенція, міжпредметні звязки

Анотація

У статті розглядаються особливості компетентнісного підходу у викладанні іноземної мови, аналізуються підходи до визначення поняття “компетентність”, висвітлено значення лінгвопедагогічної компетенції, міжпредметних звязків.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Як цитувати

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 151-154. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1052