ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
Ключові слова:
пам’ятка, самостійна робота, навчально-стратегічна компетентність, діалогічне мовлення, майбутні вчителі англійської мовиАнотація
У статті подано визначення навчально-стратегічної компетентності та роль пам’яток для її формування. Охарактеризовано зміст і структуру пам’яток. Описані вимоги до їх змісту та оформлення. Обґрунтовуються теоритичні засади використання пам’яток, як засіб і спосіб самостійного опанування іноземної мови та діалогічним мовленням зокрема.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 163-165. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1055