ІНТЕГРАЦІЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • B. Kaparnik

Ключові слова:

інтеграція, мовлення, міжпредметні зв’язки, види навчальної діяльності

Анотація

У статті розкрито значення інтеграції різних видів навчальної діяльності, відповідно до етапів уроку читання. Увага приділяється встановленню міжпредметних зв’язків та пошуку оптимальних для кожного етапу уроку видів навчальної діяльності, їх інтеграції.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Як цитувати

ІНТЕГРАЦІЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 185-187. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1061