ДОКОНЕЧНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ЛІНГВОКРАЄЗНАВЧОГО АСПЕКТУ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Ключові слова:
лінгвокраїнознавчий аспект, культура, соціокультурна компетенція, фонові знанняАнотація
У статті розглянуто лінгвокраєзнавчий аспект, як особливий напрямок, в якому вивчення іноземної мови тісно пов`язане з культурою народу-носія цієї мови. В статті також йдеться про об`єктивність існування фонових знань. Проаналізовано теорії провідних вчених, які пов`язані з проблемою, що розглядається.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
ДОКОНЕЧНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ЛІНГВОКРАЄЗНАВЧОГО АСПЕКТУ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 188-189. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1062