ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННЮ

Автор(и)

  • L. Moroz
  • V. Trofimchuk

Ключові слова:

директивний, текстуальний, процесуальний підхід, трансформація

Анотація

Стаття присвячена дослідженню зарубіжних концепцій навчання іншомовному писемному мовленню. Аналізується директивний, текстуальний і процесуальний підхід до навчання іншомовного писемного мовлення. Відзначається, що в умовах українських вишів особливу увагу заслуговує особистісно-орієнтоване письмо.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Як цитувати

ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННЮ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 209-210. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1070