ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННЮ
Ключові слова:
директивний, текстуальний, процесуальний підхід, трансформаціяАнотація
Стаття присвячена дослідженню зарубіжних концепцій навчання іншомовному писемному мовленню. Аналізується директивний, текстуальний і процесуальний підхід до навчання іншомовного писемного мовлення. Відзначається, що в умовах українських вишів особливу увагу заслуговує особистісно-орієнтоване письмо.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННЮ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 209-210. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1070