ВИКОРИСТАННЯ СУГЕСТИВНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
сугестивний метод, навіювання, прийом, свідомість, підсвідомість, психічна активність, педагогікаАнотація
У статті досліджується сугестивний метод як один із ефективних методів у викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розглядаються головні положення та особливості використання цього методу у навчальному процесі. Автор аналізує сугестивну педагогіку, яка є психотерапевтичним напрямом у педагогіці, розкриває притаманні їй засоби навчання.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
ВИКОРИСТАННЯ СУГЕСТИВНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 219-220. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1072