КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ МОНОЛОГУ-РОЗДУМУ ТА МОНОЛОГУ-ПЕРЕКОНАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Ключові слова:
монолог-роздум, монолог-переконання, контроль, взаємоконтроль, функції контролю, критерії оцінювання монологічного мовленняАнотація
У статті досліджується поняття монологу-роздуму та монологу-переконання, наводяться спеціальні уміння для оволодіння монологом-роздумом та монологом-переконянням, розглядається поняття контролю та взаємоконтролю мовленнєвих навичок та вмінь студентів, представлені функції контролю, обґрунтовано вибір критеріїв оцінювання монологічного мовлення студентів-майбутніх учителів другого року навчання.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Як цитувати
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ МОНОЛОГУ-РОЗДУМУ ТА МОНОЛОГУ-ПЕРЕКОНАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 223-226. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1073