ТЕМАТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ НОВИН КАНАДСЬКИХ ЗМІ ЯК ФАКТОР СТВОРЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО МЕДІА-ДИСКУРСУ)

Автор(и)

  • V. Ushchyna
  • S. Yevchuk

Ключові слова:

брендинг, капітал, засоби масової інформації

Анотація

Cтаття присвячена проблемі бреднингу країн та висвітлює особливості сприйняття культурного, політичного, комерційного та людського капіталів, інвестиційного потенціалу та туристичної привабливості країн, що лежить в основі поняття “брендинг”. Проаналізовано міжнародний імідж України у канадських засобах масової інформації.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

КАНАДОЗНАВСТВО В УКРАЇНІ: ПЕРСПЕКТИВИ, РОЗВИТОК, СТАН

Як цитувати

ТЕМАТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ НОВИН КАНАДСЬКИХ ЗМІ ЯК ФАКТОР СТВОРЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО МЕДІА-ДИСКУРСУ). (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(25), 263-265. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1085