МАНІПУЛЯТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ В РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • L. Kyrychuk

Ключові слова:

рекламний текст, імпліцитне, оцінка, маніпуляція

Анотація

У статті аналізуються деякі способи вираження імпліцитної оцінки, що функціонують як маніпулятивні одиниці рекламного тексту. Визначаються фактори (екстра- та інтралінгвістичні), що зумовлюють появу оцінної семи.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-28

Номер

Розділ

МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Як цитувати

МАНІПУЛЯТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ В РЕКЛАМІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(26), 126-127. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1117