МАНІПУЛЯТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ В РЕКЛАМІ
Ключові слова:
рекламний текст, імпліцитне, оцінка, маніпуляціяАнотація
У статті аналізуються деякі способи вираження імпліцитної оцінки, що функціонують як маніпулятивні одиниці рекламного тексту. Визначаються фактори (екстра- та інтралінгвістичні), що зумовлюють появу оцінної семи.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-28
Номер
Розділ
МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
Як цитувати
МАНІПУЛЯТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ В РЕКЛАМІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(26), 126-127. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1117