ПРАГМАТИЧНІ ТИПИ УКРАЇНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • O. Klymenko

Ключові слова:

соціальна реклама, ілокутивний акт, ілокутивна сила, мовленнєвий акт, мовленнєвий жанр

Анотація

 Стаття присвячена аналізу особливостей української соціальної реклами у лінгвопрагматичному вимірі. Обґрунтовується, що для вивчення цих особливостей можна застосувати засадничі ідеї теорії мовленнєвих актів, одним із ключових компонентів якої є ілокутивна сила. Пропонується класифікація української соціальної реклами з урахуванням ілокутивної сили мовленнєвого акту. 

Завантаження

Опубліковано

2012-06-01

Номер

Розділ

МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Як цитувати

ПРАГМАТИЧНІ ТИПИ УКРАЇНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ. (2012). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(26), 135-137. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1122