ШЛЯХИ ПОПОВНЕННЯ НЕОЛОГІЗМАМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ
Ключові слова:
термінологія, неологізм, словники, видавничо-поліграфічна термінологія, нові словаАнотація
У статті досліджуються шляхи творення нових слів сучасної української видавничо-поліграфічної термінології кінця XX – початку XXI століття. У результаті проведеного дослідження авторка зосереджує увагу на аналізі поповнення неологізмами зазначеної терміносистеми, що зумовлює активне термінотворення у вказаний період.
Завантаження
Опубліковано
2012-06-29
Номер
Розділ
КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО
Як цитувати
ШЛЯХИ ПОПОВНЕННЯ НЕОЛОГІЗМАМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. (2012). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(27), 51-53. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1201