ШЛЯХИ ПОПОВНЕННЯ НЕОЛОГІЗМАМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • M. Medved

Ключові слова:

термінологія, неологізм, словники, видавничо-поліграфічна термінологія, нові слова

Анотація

У статті досліджуються шляхи творення нових слів сучасної української видавничо-поліграфічної термінології кінця XX – початку XXI століття. У результаті проведеного дослідження авторка зосереджує увагу на аналізі поповнення неологізмами зазначеної терміносистеми, що зумовлює активне термінотворення у вказаний період.

Завантаження

Опубліковано

2012-06-29

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

ШЛЯХИ ПОПОВНЕННЯ НЕОЛОГІЗМАМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. (2012). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(27), 51-53. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1201