КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОГЛЯДОВОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
Ключові слова:
оглядове читання, адекватне розуміння, предметно-наукові, методичні, лінгвостилістичні та особистісно-орієнтовані критерії відборуАнотація
Стаття пропонує короткий огляд питань, пов’язаних з відбором професійно-орієнтованих текстів для навчання читання у немовному ВНЗ на прикладі текстів, що пропонуються студентам національного технічного університету України “КПІ”, фізико-технічного інституту. Розглядаються переваги навчання оглядового читання у технічному ВНЗ та критерії відбору текстів для навчання такого виду читання.
Завантаження
Опубліковано
2012-07-01
Номер
Розділ
ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ТА МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Як цитувати
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОГЛЯДОВОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ. (2012). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(27), 337-340. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1287