СТИЛІСТИЧНІФУНКЦІЇ РІЗНИХ ТИПІВ РЕЧЕНЬ В НІМЕЦЬКИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНАХ (НА МАТЕРІАЛІ ЖУРНАЛУ BRIGITTE)

Автор(и)

  • Svitlana Druzhbyak

Ключові слова:

реклама, рекламний слоган, синтаксична структура, стилістичні функції

Анотація

У пропонованій розвідці досліджено властиві для слогана синтаксичні особливості та проаналізовано їх стилістичні функції. Встановлено, що ефект впливу на реципієнта на синтаксичному рівні досягається за допомогою використання різних типів речень: еліпсів, повних речення, питальних, спонукальних, окличних, а також словосполучень. Їх функція полягає у тому, щоб зробити слоган виразним, помітним, впливовим. Найбільш уживаними виявилися еліптичні рекламні слогани. Їх функціонування спричинене двома факторами: забезпечення мовної економії, та створення вигідного для рекламодавця стилістичного наближення слогана до розмовної мови.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-18

Як цитувати

СТИЛІСТИЧНІФУНКЦІЇ РІЗНИХ ТИПІВ РЕЧЕНЬ В НІМЕЦЬКИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНАХ (НА МАТЕРІАЛІ ЖУРНАЛУ BRIGITTE). (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(69), 135-138. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1597