ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА МАТЕРІАЛІ КУРСУ «СВЯТКУЄМО РАЗОМ!»)
Ключові слова:
українська мова як іноземна, лінгвокраїнознавство, особливості навчання іноземної мови дітей дошкільного вікуАнотація
У статті розглянуто лінгвокраїнознавчий аспект навчання української мови як іноземної, особливості навчання іноземної мови дітей дошкільного віку та продемонстровано можливості їхнього практичного застосування на матеріалі уроку на тему свято Андрія (для дітей віком 4-6 років із рівнем володіння УМІ – А2) з навчального курсу «Святкуємо разом!».
Завантаження
Опубліковано
2018-10-24
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА МАТЕРІАЛІ КУРСУ «СВЯТКУЄМО РАЗОМ!»). (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 29-31. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1643