ОЦІНЮВАННЯ ВОЛОДІННЯ МОВОЮ: ВПЛИВ НА ПРОЦЕС НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Ключові слова:
оцінювання, метод оцінювання і інструменти, цифрова розповідь, мовне портфоліо, осягнення у навчанні мови, вищий педагогічний навчальний закладАнотація
У статті розкрито чинники, що впливають на процес оцінювання навиків та умінь володіння іноземними мовами. Проаналізовано види оцінювання з використанням ІКT. Представлено досвід проведення оцінювання навиків письмової і усної мови студентів із застосуванням мовного портфоліо, цифрового оповідання (розповіді) в практиці навчання іноземним мовам. Описані приклади студентських мовних портфоліо; доведено доцільність його використання у навчальному процесі у вищих педагогічних навчаль-
них закладах.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-25
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ОЦІНЮВАННЯ ВОЛОДІННЯ МОВОЮ: ВПЛИВ НА ПРОЦЕС НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 139-143. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1672