РЕАЛІЗАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ключові слова:
управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю, колективні технології навчання іноземних мов, функціонально-комунікативий підхід, діагностична, орієнтаційно-прогностична, конструктивно-проективна, організаційна, контрольно-оцінювальна функціїАнотація
Проаналізовано основні підходи до навчання іноземних мов у сучасній вітчизняній та зарубіжній методиці. Досліджено реалізацію функціонального принципу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов. Визначено сукупність функцій, які здійснює педагог у процесі управління навчально-паізнавальною діяльністю тих, хто вивчає іноземну мову, а саме діагностичної, орієнтаційно-прогностичної, конструктивно-проективної, організаційної та контрольно-оцінювальної функцій. Висвітлено особливості здійснення педагогічних функцій у процесі управління колективною навчально-паізнавальною діяльністю тих, хто вивчає іноземну мову.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-25
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
РЕАЛІЗАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 151-153. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1675