Когнітивний погляд на сприйняття аудіо та аудіовізуального тексту

Автор(и)

  • V. Bilytska

Ключові слова:

сприйняття аудіо та аудіовізуального текстів, розвиток навиків сприйняття аудіо та аудіовізуального текстів, аудіо-текст, аудіовізуальний текст, заняття з німецької мови

Анотація

Стаття розглядає роль розвитку навиків сприйняття аудіо та аудіовізуального текстів на заняттях з німецької мови з метою їх практичного використання у щоденному іншомовному спілкуванні та розумінні актуальних радіо- та відеотекстів. З використанням такого виду текстів пов’язані актуальні для сьогодення проблеми випущення або заміщення викладачем на заняттях аудіовізуального тексту виключно аудіотекстом. Згідно опитувань останніх років серед викладачів та студентів, попри інтенсивний розвиток мультимедійного підходу у викладанні іноземних мов у світі, та в Україні зокрема, досить часто відбувається заміщення цілого заняття з іноземної мови відеофільмом. Через брак часу не виконуються вправи до та під час перегляду фільму, які необхідні для отримання
відповідних навиків. Стаття розглядає ментальні моделі та когнітивні процеси, що відбуваються у свідомості підчас сприйняття аудіо та аудіовізуального текстів. Попри взаємну інтегративність двох процесів у статті підкреслюється в першу чергу їх відмінності, що безпосередньо пояснює неможливість взаємного заміщення, а обов’язкове паралельне використання двох типів текстів на заняттях з німецької мови для отримання навиків у двох аспектах сприйняття іншомовної комунікації.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-27

Як цитувати

Когнітивний погляд на сприйняття аудіо та аудіовізуального тексту. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 3-5. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1732