ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ
Ключові слова:
ґендер, ґендерно марковані одиниці, рекламний текст, перекладацькі стратегіїАнотація
Стаття присвячена актуальним питанням ґендера у сучасній лінгвістичній науці та особливостям використання ґендерно маркованих одиниць у сучасних англомовних рекламних текстах. Досліджуються основні лексичні, граматичні та соціальні засоби репрезентації тендера, означаються основні категорії ґендерно маркованих одиниць рекламних текстів. Увага акцентується на перекладацьких аспектах питання, а саме продуктивних стратегіях
адаптації англомовних рекламних текстів.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(64), 146-148. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1782