КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ ОСВІТА: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ДІЄСЛІВ-ВЕРБАЛІЗАТОРІВ
Ключові слова:
концепт, вербалізатор, агент, пацієнс, зіставний аналізАнотація
Статтю присвячено зіставному аналізу дієслів, які вербалізують концепт ОСВІТА, в англійські, французькій, українській та російській мовах. Досліджується семантика дієслів-вербалізаторів студійованого концепту в зіставлюваних мовах. Аналіз виявляє когнітивні моделі, які лежать в основі концептуалізації процесу отримання та надання освіти. Дослідження демонструє, що концепт ОСВІТА в мовах зіставлення моделюється за аналогією до даних чуттєвого досвіду як елемент динамічних або статичних ситуацій.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ ОСВІТА: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ДІЄСЛІВ-ВЕРБАЛІЗАТОРІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 66, 13-16. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1805