АНГЛІЦИЗМИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЗОВНІШНІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • Л. C. Козуб

Ключові слова:

англіцизми, зовнішня реклама, Інтернет-реклама, слоган, глобалізація

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей використання англіцизмів у сучасній українській мові, зокрема на прикладі зовнішньої та Інтернет-реклами. Особлива увага звертається на джерела запозичень, аналізується доречність використання англомовних слів в українській мові за наявності їх українських відповідників.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Як цитувати

АНГЛІЦИЗМИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЗОВНІШНІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 66, 49-51. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1818