ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Ольга Ткачук

Ключові слова:

фонетико-графічна компетентність, звук, буква, звуковий і звуко-буквений аналіз, фонематичний слух

Анотація

У статті розглядається актуальна на сучасному етапі розвитку лінгводидактики проблема формування фонетико-графічної компетентності молодших школярів на уроках української мови. Проаналізовані основні причини виникнення помилок в учнів 1–4 класів під час письма, визначені способи їх попередження та шляхи усунення, обґрунтовані педагогічні прийоми засвоєння фонетичних і графічних знань школярами, акцентована увага на систематичності цієї роботи на уроках української мови в початкових класах.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 177-180. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1845