ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Ключові слова:
фонетико-графічна компетентність, звук, буква, звуковий і звуко-буквений аналіз, фонематичний слухАнотація
У статті розглядається актуальна на сучасному етапі розвитку лінгводидактики проблема формування фонетико-графічної компетентності молодших школярів на уроках української мови. Проаналізовані основні причини виникнення помилок в учнів 1–4 класів під час письма, визначені способи їх попередження та шляхи усунення, обґрунтовані педагогічні прийоми засвоєння фонетичних і графічних знань школярами, акцентована увага на систематичності цієї роботи на уроках української мови в початкових класах.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО
Як цитувати
ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 177-180. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1845