ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • Ольга Степанова

Ключові слова:

термін, термінологічна система корекційної педагогіки, лексико-семантична група, лексико-семантичне поле, синонімія, антонімія, паронімія, полісемія

Анотація

У статті розглянуто спеціальну лексику корекційної педагогіки, проаналізовано її структурну організацію в термінологічному полі, визначено місце одиниць у семантичному полі, їхній взаємозв’язок з іншими лексемами термінологічного словника, здійснено семний аналіз номінативних одиниць і семантичних процесів у сфері вузькоспеціального вживання. Термін спеціальної педагогіки досліджено як системну одиницю, що розвивається під впливом як інтра-, так і екстралінгвальних чинників.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Як цитувати

ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 64–67. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1853