ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ УЧНІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
реформування загальної середньої освіти, старшокласники, профільне філологічне навчання, Нова українська школаАнотація
Профільне навчання у старшій школі – один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, професійного самовизначення, успішної соціалізації. Учителю-словеснику належить визначити філологічно здібних учнів, дібрати інноваційні технології та методики навчання української мови для успішного саморозвитку старшокласників та можливості продовження філологічного навчання у ВНЗ. Стаття присвячена проблемам реформування сучасної середньої освіти, зокрема, профільному навчанню в старшій школі; здійснено аналіз досліджуваних раніше проблем профільного навчання; з’ясовано основні аспекти готовності старшокласників до навчання; визначено складники організації профільного філологічного навчання в сучасних умовах реформування старшої школи.