ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ УЧНІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Неля Подлевська

Ключові слова:

реформування загальної середньої освіти, старшокласники, профільне філологічне навчання, Нова українська школа

Анотація

Профільне навчання у старшій школі – один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, професійного самовизначення, успішної соціалізації. Учителю-словеснику належить визначити філологічно здібних учнів, дібрати інноваційні технології та методики навчання української мови для успішного саморозвитку старшокласників та можливості продовження філологічного навчання у ВНЗ. Стаття присвячена проблемам реформування сучасної середньої освіти, зокрема, профільному навчанню в старшій школі; здійснено аналіз досліджуваних раніше проблем профільного навчання; з’ясовано основні аспекти готовності старшокласників до навчання; визначено складники організації профільного філологічного навчання в сучасних умовах реформування старшої школи.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ УЧНІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 156-159. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1856