ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ У ШКІЛЬНІЙ УКРАЇНСЬКОМОВНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Володимир Нищета

Ключові слова:

методологія, методологія педагогіки, парадигма, гуманістична педагогіка, особистість, освітній підхід, принцип, педагогічна система, шкільна українськомовна освіта, лінгводидактична терміносистема, комунікативна компетентність

Анотація

У статті розглядається проблема методологічного обґрунтування освітніх підходів у сучасній українськомовній освіті та їхньої інтеграції в контексті методології педагогіки, її парадигм, концепцій розуміння людини як особистості, учення про педагогічні системи, порушено питання співвідношення базисних методологічних понять. Висловлено пропозиції стосовно окремих дискусійних лінгводидактичних понять, їх смислового наповнення, термінологічної коректності та вживання в науковому дискурсі й безпосередньо в навчальній програмі з української мови як імперативному нормативному документі.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ У ШКІЛЬНІЙ УКРАЇНСЬКОМОВНІЙ ОСВІТІ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 149-155. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1860