ТЕРМІНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІЮВАННЯ
Ключові слова:
лінгводидактичний термін, термінологічна система, метод, прийом, форма, технологія, компетенція, компетентністьАнотація
Автор статті привертає увагу до специфіки терміносистеми української лінгводидактики, порушує проблему невправного використання термінів на різних етапах досліджень і впроваджень їхніх результатів: у процесі оприлюднення під час наукових конференцій, круглих столів, семінарів, у процесі обговорення дисертацій, під час публічного захисту, у публікаціях, у матеріалах персональних сайтів і навіть в освітніх документах. Автор пропонує рекомендації щодо розв’язання порушеної проблеми й уникнення різнотлумачень у наукових текстах.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
Як цитувати
ТЕРМІНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІЮВАННЯ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 104–108. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1870