ТЕРМІНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІЮВАННЯ

Автор(и)

  • Ніна Голуб

Ключові слова:

лінгводидактичний термін, термінологічна система, метод, прийом, форма, технологія, компетенція, компетентність

Анотація

Автор статті привертає увагу до специфіки терміносистеми української лінгводидактики, порушує проблему невправного використання термінів на різних етапах досліджень і впроваджень їхніх результатів: у процесі оприлюднення під час наукових конференцій, круглих столів, семінарів, у процесі обговорення дисертацій, під час публічного захисту, у публікаціях, у матеріалах персональних сайтів і навіть в освітніх документах. Автор пропонує рекомендації щодо розв’язання порушеної проблеми й уникнення різнотлумачень у наукових текстах.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Як цитувати

ТЕРМІНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІЮВАННЯ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 104–108. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1870