КВАЗІПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ
Ключові слова:
квазіпрофесійне іншомовне комунікативне середовище, іншомовна комунікативна компетентність, майбутні фахівці сфери туризмуАнотація
У статті конкретизовано суть поняття «іншомовна комунікативна компетентність фахівців сфери туризму» як інтегративну стійку якість фахівця сфери туризму, що формується на етапі фахової підготовки та в умовах подальшої професійної міжкультурної взаємодії, проаналізовано ефективність створення квазіпрофесійної комунікативної діяльності у системі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму; визначено особливості формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму; доведена ефективність створення квазіпрофесійного іншомовного комунікативного середовища на заняттях з вивчення іноземної мови як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності; зазначено, що квазіпрофесійна іншомовна комунікативна діяльність на заняттях із вивчення іноземної мови може здійснюватися у формі ділової гри; зазначено, що сформована іншомовна комунікативна компетентність у фахівців сфери туризму визначатиме їх уміння працювати в міжнародному та вітчизняному професійному середовищі, вільне володіння та здатність спілкуватися іноземною мовою в професійній діяльності, уміння спілкуватися з експертами інших сфер діяльності з актуальних проблем розвитку сфери туризму.