ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМ НАФТОГАЗОВОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Iryna Suduk

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, українська мова як іноземна, термінологія нафтогазових дисциплін, рольові ігри, лінгвістичні ігри, метод «гронування», інтерактивна екскурсія, дискусія, мозковий штурм

Анотація

У статті описано особливості застосування інтерактивних методів навчання під час вивчення української мови як іноземної студентами нафтогазового профілю. Обґрунтовано доцільність використання конкретних інтерактивних методів навчання залежно від рівня володіння слухачами українською мовою та на різних етапах її вивчення. Викладено алгоритм проведення занять із застосуванням на них рольових та лінгвістичних ігор, методу «гронування», інтерактивних екскурсій, дискусійних інтерактивних методів. Доведено ефективність використання інтерактивних методів навчання під час вивчення усних розмовних тем, термінології нафтогазової галузі, для розуміння змісту текстів фахової тематики, формування у студентів уявлення про основи професійної діяльності. Окреслено перспективи подальших досліджень використання інтерактивних методів навчання.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-20

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМ НАФТОГАЗОВОГО ПРОФІЛЮ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 306-309. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2304